Search found 51 matches

Return to advanced search

Still for sale but now at the price of £1600

New engine fitted also
by Nikki
Mon Aug 06, 2007 4:22 pm
 
Forum: Vehicles For Sale
Topic: Toyota MR2
Replies: 4
Views: 484

Hi Emz!

My boyfriend is Carl Hine
by Nikki
Tue Jun 12, 2007 3:04 pm
 
Forum: Vehicles For Sale
Topic: Toyota MR2
Replies: 4
Views: 484

How nuts is this, I seen an MR2 just like my bf's in ballaugh and they have theirs up for sale at £2995. Bit steep!!!

Its not even in as good condition at ours and ours looks far better!!! :shock: :D
by Nikki
Thu May 24, 2007 4:34 pm
 
Forum: Vehicles For Sale
Topic: Toyota MR2
Replies: 4
Views: 484

Hey Nik!

Yeh i seen the advert of that it does look really good!!! My bf is big fan of shrek and he can't wait to see it, mind u neither can I!! :D
by Nikki
Thu May 24, 2007 4:32 pm
 
Forum: General Chat
Topic: ohh so quiet
Replies: 27
Views: 793

Yeah thats poo!!! Well never mind eh, we'll just have to manage without them Di.

There's one night your off though aren't you Este?
by Nikki
Wed May 23, 2007 9:58 am
 
Forum: General Motoring Chat
Topic: WHATS HAPPENING AND WHERE FOR TT INFO
Replies: 24
Views: 1010

hmmmmmmmm sounds good!!! Can't wait for us all to go out Di!!

Gonna be fun fun fun!!! Di you off over TT? :D
by Nikki
Mon May 21, 2007 3:47 pm
 
Forum: General Motoring Chat
Topic: WHATS HAPPENING AND WHERE FOR TT INFO
Replies: 24
Views: 1010

Any time suits me cos i'm off all of TT week.

Who's off TT week? :D
by Nikki
Thu May 17, 2007 3:11 pm
 
Forum: General Chat
Topic: when are we all meeting over tt
Replies: 20
Views: 671

Yeah well i had a go last friday and i beat them all hands down and never played before!! But hey i'm sure if any fellas wanna play poker with the lads up ours they're welcome too. On every friday nite!!!

We can just do our own Di!!! lol :D
by Nikki
Wed May 09, 2007 3:16 pm
 
Forum: General Chat
Topic: Whats happened to the old skool bay!!
Replies: 251
Views: 6020

Ha there's poker night up mine and Carl's too on Friday nite!! The men only!! lol
by Nikki
Wed May 09, 2007 3:13 pm
 
Forum: General Chat
Topic: Whats happened to the old skool bay!!
Replies: 251
Views: 6020

Yeah they do, I had someone recently do it and it was yahoo! :shock:
by Nikki
Wed May 09, 2007 3:12 pm
 
Forum: General Chat
Topic: Watch out for fraud scam!
Replies: 21
Views: 727
Next

Return to advanced search

cron